Kundeoplevelser med bedre bundlinje 

Det du bør gøre først
- fire simple steps, der ikke koster en krone

Til dig, der skal starte arbejdet med kundeoplevelsen op og vil sørge for at komme godt fra start. Jeg guider dig igennem 4 simple steps, der sikrer gode kundeoplevelser.

 

Det er noget nær umuligt at undgå at nogle kunder vil få dårlige oplevelser

Uanset hvor meget I gør, så er der noget, der vil gå galt. Det er uundgåeligt. Mennesker fejler, systemer fejler, situationer, der aldrig har været opstået vil opstå - osv. osv. Dårlige oplevelser sker.  

Det bliver rigtig kritisk, når de dårlige oplevelser ikke bliver håndteret - når de dårlige oplevelser bliver det sidste jeres kunde oplever fra jer - fordi der ikke findes en løsning. 


Det er det egentlige problem - og det koster dyrt!

Kunden forlader jer - og kommer ikke tilbage - og I kan være helt sikre på, at de utilfredse kunder også fortæller de dårlige oplevelser videre - til dem de kender - og måske endda også på de sociale medier.

 

Det gode er, at det er muligt at vende dårlige oplevelser til mere-end-tilfredse kunder.

Undersøgelser viser, at kunder, der har haft en dårlig oplevelse - som er blevet håndteret tilfredsstillende på sigt er MERE loyale end de kunder, der bare har haft en jævn god oplevelse.

Jeg lærer dig gennem 4 simple steps at starte arbejdet med kundeoplevelsen op
- så I undgår at miste kunder (og omsætning og omdømme) - og I samtidig kan skabe bedre kundeoplevelser og mere loyale kunder - uden at det koster en krone på budgettet.

 

Jeg lærer dig, hvordan I kan udnytte den viden I allerede har
- til at redde de dårlige kundeoplevelser, til at undgå dem - og til at skabe endnu bedre kundeoplevelser - hver eneste dag.

Dette minikursus er til dig, der

 

har ansvaret for at skabe gode kundeoplevelser ude i en virksomhed

har brug for mere viden om, hvor man skal starte for at skabe gode kundeoplevelser

gerne vil vide, hvordan man kan skabe loyale kunder ud af dårlige oplevelser

vil skabe bedre kundeoplevelser uden at bruge en krone på det

vil lære at bruge de dårlige oplevelser, til at skabe de rigtige løsninger fremover

vil sikre, at de løsninger, du skaber, bliver implementeret med succes i virksomheden

 

Du lærer gennem fire simple steps at vende dårlige kundeoplevelser til gode - og at minimere risikoen for, at virksomheden taber omsætning på de samme fejl om og om igen

 

01. DISCOVER

Find "hullerne" i kundeoplevelsen uden at bruge en krone

DEFINE

Sådan definerer du de emner, der skal arbejdes med

DEVELOP

Sådan udvikler du de rigtige løsninger til jeres virksomhed

DELIVER

Disse simple råd, sikrer at implementeringen bliver en succes

Din underviser er Stine Ringvig Marsal 

Med 15 års erfaring i at udvikle, drive og implementere arbejdet med kundeoplevelser for BTB og BTC kunder har Stine set det meste. Hun har set hvordan kunderne vender virksomheden ryggen - hvordan de samme fejl begås igen og igen - og så har hun udviklet og implementeret løsningerne med succes.

Stines faciliterer at de gode kundeoplevelser også skaber bedre bundlinje og mere loyale kunder. 

Stine har solid erfaring fra tre af Danmarks største brands indenfor oplevelsesindustrien: Zoologisk Have, Tivoli og Københavns Lufthavn.

I sidstnævnte har Stine gennem 7 år drevet Service Excellence arbejdet med kundeoplevelserne på tværs af Parkeringskunder, Passagerer, Airlines & Groundhandlere, Forpagtere og Lejere i en kompleks virksomhed - igen på tværs af ansatte med meget forskellige faggrupper og i en travl 24/7/365 drift - alt sammen med mere end 30 millioner passagerer årligt.

Vil du arbejde med bedre kundeoplevelser?

Så kan du ligeså godt lære fra én, der ved, hvad hun taler om.

Stine deler gavmildt ud af de fejl, hun har begået - der i dag gør, at hun ved præcis, hvordan hun skal udvikle og implementere de allerbedste løsninger - hver gang.

 

Kom i gang med de 4 simple steps til bedre kundeoplevelser for bare 499 DKK

Den første gang, du vender en dårlig oplevelse til en god oplevelse er investeringen tjent hjem. 

Du kan også tjene investeringen hjem ved helt at undgå en dårlig oplevelse - fordi du har lært alt om, hvordan I skal håndtere de svære situationer på forhånd, så I helt undgår dem.

Her lærer du begge dele - så din investering vil være tjent ind lynhurtigt.

Bare klik på knappen herunder - og din adgang til kurset vil blive sendt til din mail. 

Kurset er online - du får adgang til hele kurset med det samme - og du kan tage det helt i dit eget tempo. Der er ingen mødetider og ingen dresscode - det eneste du skal bruge er din computer og wifi. 

***OBS: Kurset er pt. i forudbestilling - og leveres senest 1. marts 2022

Er du stadig i tvivl?

 

At arbejde med kundeoplevelsen handler ikke kun om at skabe glade og loyale kunder - og en bedre bundlinje.

At arbejde med den gode kundeoplevelse gavner også de medarbejdere, der i dag bliver frustrerede (med rette) - når de ikke kan hjælpe en kunde tilstrækkeligt - fordi de er bremset af procedurer - eller bare ikke har de nødvendige muligheder.

At arbejde med at skabe gode kundeoplevelser giver gladere og mere loyale kunder, der ligger flere penge i butikken - og at kunne give kunderne de gode oplevelser skaber i den grad også gladere og mere loyale medarbejdere. 

 

Alt sammen noget, der kan ses direkte på bundlinjen

Contact me


Skriv til mig her

I will answer your message as soon as possible and within 24 hours on weekdays


stine@stinemarsal.dk

 Stine Marsal, Experience Management Consult, CVR nr: 31725429, ©2021 Stine Ringvig Marsal