Fagligt fællesskab for dig, der vil skabe resultater med kundeoplevelsen. Metoder, sparring, netværk og faglig viden fra forskellige brancher – så du hurtigere når i mål.

Læs om vores Corporate og Premium Medlemskab nedenfor
- eller snup det gratis CX Explorer medlemskab.

Experience Management Community

Fra frustration til fællesskab med effekt

Sådan startede det….

EXM Community blev født af et simpelt behov:

Et sted, hvor ledere og specialister kunne dele viden, erfaringer og værktøjer om kunde- og medarbejderoplevelser. Sparring uden filter og med fokus på det, der skaber resultater i praksis.

Vi startede i 2020. Grundlagt af Stine Marsal og Founding Members fra virksomheder som Tivoli, LEGO House, Københavns Lufthavn, Ørsted, Alka Forsikring, Nordea med flere.

Med faglig og økonomisk støtte fra:
-
Søren Bechmann, Service Design Institute
-Mogens Bjerre , Lektor, CBS
-Morten Schrøder, Direktør, Wilke.

Vi startede op online og har nu bygget et fag relevant bibliotek med mere en 90 timers læring indenfor de temaer, der er relevante for at få succes med Customer Experience Management. I 2022 lancerede vi vores premium medlemskab hvor vi mødes 4 gange om året og skaber netværk på tværs og udenfor online universet.

Derudover skaber vi også Nordens eneste konference lavet af CX praktikere til CX praktikere.

EXM Community er skabt til dig, der vil drive oplevelser, der løfter både forretning og mennesker.

Vores medlemskaber

Corporate Team Premium

For lederen, der ønsker at sikre at Customer Experience fagligheden er helt i top på tværs af virksomheden eller i eget team. Du får et personligt premium medlemskab og adgang for 5 kolleger til hele vores faglige læringsbibliotek så I sammen kan lære og drive forandringen.

✅ Online adgang til fag-webinarer
✅ Artikler og podcasts
✅ CX Masterclass Adgang
✅ On-demand adgang til optagelser
✅ Adgang til læringsplatform for 1+5
✅ 14 tematiserede læringsrum
✅ +90 timers fagligt relevant content
✅ Forkøbsret og rabat: Summit billetter
✅ Netværk på tværs af brancher
✅ 4 årlige premium events for 2

30.000 kr + moms / år
Premium medlemskab + 5 onlineprofiler

Premium

For dig, der har et par års erfaring med at arbejde med kundeoplevelsen / Customer Experience Management. Eller dig som bare gerne vil sætte turbo på dit faglige netværk og læring med det samme.

✅ Online adgang til fag-webinarer
✅ Artikler og podcasts
✅ CX Masterclass Adgang
✅ On-demand adgang til optagelser
✅ Personlig adgang til læringsplatform
✅ 14 tematiserede læringsrum
✅ +90 timers fagligt relevant content
✅ Forkøbsret og rabat: Summit billetter
✅ Netværk på tværs af brancher
✅ 4 årlige premium events


15.000 kr + moms / år
Premium medlemskab

Usikker på om Corporate Team eller Premium er noget for dig?
Book et uforpligtende intromøde med Stine
30 minutter, der kan spare dig for 30 fejlinvesteringer

CX Explorer


For dig, der er i starten af dit arbejde med kundeoplevelsen og ønsker solid faglig inspiration.

✅ Online adgang til fag-webinarer
✅ Artikler og podcasts

Gratis
Kun adgang til vores online events live

Kom i gang gratis – CX Explorer medlemskab

Kom i gang gratis – CX Explorer medlemskab

CX Explorer, giver gratis live adgang til vores faglige online events.

Hvem er et Corporate eller Premium medlemskab relevant for?

Jeg skulle beslutte hvordan vi skulle strikke vores analyse set-up sammen. Jeg skrev spørgsmålet på Community platformen og så var der 5 medlemmer fra forskellige brancher, der tilbød at sparre med mig. Så det tog mig 30 sekunder at få booket 5 interviews med fagkolleger, der hjalp mig kvalificere min beslutning så vi fik mest muligt ud af vores budget. Virkelig værdifuldt.
— Vibeke, Energiselskab

Du arbejder med kunde-, borger-, bruger-, patient- eller medarbejderoplevelser – og har brug for metoder og netværk, der rent faktisk rykker.


Uanset om du har ansvaret for servicekultur, kunderejser eller trivsel, får du faglig sparring og inspiration fra erfarne ledere, der også har fokus på kundeoplevesen og erfaringer på tværs af brancher.

Find ud af om et medlemskab matcher dig - og om du vil skrives på ventelisten. Vi optager nye medlemmer i September, Januar og maj.

Book 30 minutter med Stine.

30 minutter, der kan spare dig for 30 fejlinvesteringer og utallige omveje og blindgyder.

Hvad siger medlemmerne

Disse organisationer er allerede med

Kom på forkant med de bedste praksisser inden for kundeoplevelse, customer experience management og service design

Vi mødes 1–2 gange om måneden til webinarer, der følger månedens tema. Alle webinarer optages og uploades, så du kan se dem præcis når det passer dig. Platformen fungerer som din adgang til metoder, netværk og inspiration – samlet ét sted.

Premium medlemmer mødes fysisk 4 gange om året og så til Experience Management Summit som er den konference vi skaber i fællesskab.

For at skabe den rigtige kultur i fællesskabet, har vi få krav til dig som medlem:

✅ Du er ikke konsulent og sælger ikke ydelser

✅ Du er ansat i en virksomhed med ansvar for kundeoplevelsen

✅ Du er klar til at dele både udfordringer og det du er lykkedes med

✅ Du gider fagligt skarpe events hvor stemningen er afslappet og helt nede på jorden

Find ud af, om Experience Management Community er det rigtige sted for dig.

Book 30 minutter med Stine

  • Vi taler om dine mål og udfordringer

  • Du får en hurtig rundvisning i platformen

  • Du får sparring på om et af vores medlemskaber matcher dine behov så du kan beslutte om du vil på ventelisten

Det tager 30 minutter
– og kan spare dig 30 fejlinvesteringer.

Er du klar til at få sparring, viden og fællesskab, der rykker noget?