Fagligt fællesskab for dig, der vil skabe resultater med kundeoplevelsen. Metoder, sparring, netværk og viden – så du hurtigere når i mål.

Læs om vores Premium Medlemskab her på siden
eller snup vores CX Explorer medlemskab, der er gratis

Experience Management Community

Hvem er et medlemskab relevant for?

Du arbejder med kunde-, borger-, bruger-, patient- eller medarbejderoplevelser – og har brug for metoder og netværk, der rent faktisk rykker.

Uanset om du har ansvaret for servicekultur, kunderejser eller trivsel, får du faglig sparring og inspiration fra erfarne CX-ledere på tværs af brancher – når du har brug for det.

Jeg skulle beslutte hvordan vi skulle strikke vores analyse set-up sammen. Jeg skrev spørgsmålet på Community platformen og så var der 5 medlemmer fra forskellige brancher, der tilbød at sparre med mig. Så det tog mig 30 sekunder at få booket 5 interviews med fagkolleger, der hjalp mig kvalificere min beslutning så vi fik mest muligt ud af vores budget. Virkelig værdifuldt.
— Vibeke, Energiselskab

Hvad siger medlemmerne

Fra frustration til fællesskab med effekt

Sådan startede det….

Experience Management Community startede med en frustration: Jeg stod alene med CX-ansvaret – uden et netværk at sparre med og med alt for meget teori, der ikke matchede virkeligheden.

Jeg skrev et opslag på LinkedIn – og Katja Lohmann (Tivoli), Sanne Forsberg Holm (LEGO House) og Ditte Bank Thorsager (Billund Lufthavn) svarede. Med støtte fra Søren Bechmann, Mogens Bjerre og Wilke fik vi lanceret platformen og de første 10 founding members var med.

I dag er vi 100+ medlemmer, der mødes online hver måned – og vi deler det, der virker (og det, der ikke gør), så vi kan skabe resultater hurtigere og undgå at begå de samme fejl.

Fælles adgang for flere med

Corporate Premium Medlemskabet
- én løsning, mange gevinster

Corporate Premium er for større organisationer, der ønsker at styrke Customer Experience indsatsen for flere og på tværs af afdelinger med fælles forståelse. Få et solidt fagligt fundament under arbejdet, der skal skabe forretningsresultater med kundeoplevelsen som løftestang.

Corporate Premium Medlemskabet

30.000 kr + moms / år
1 Premium + 5 CX Academy-brugerprofiler

Hele pakken samlet: Netværk, sparring, fysiske events og CX Academy med 90+ timers læring.

Find ud af om et medlemskab matcher dig - og om du vil skrives på ventelisten.

Vi åbner for optag af nye medlemmer i September og Januar.

Book 30 minutter med Stine

30 minutter, der kan spare dig for 30 fejlinvesteringer og utallige omveje og blindgyder.

Disse organisationer er allerede med

Kom på forkant med de bedste praksisser inden for kundeoplevelse, customer experience management og service design

Vi mødes 1–2 gange om måneden til webinarer, der følger månedens tema.
Alle webinarer optages og uploades, så du kan se dem præcis når det passer dig. Platformen fungerer som din adgang til metoder, netværk og inspiration – samlet ét sted.

For at skabe den rigtige kultur i fællesskabet, har vi få krav til dig som medlem:

✅ Du er ikke konsulent og sælger ikke ydelser

✅ Du er ansat i en virksomhed med ansvar for kundeoplevelsen

✅ Du er klar til at dele både udfordringer og det du er lykkedes med

✅ Du gider fagligt skarpe events hvor stemningen er afslappet og helt nede på jorden

Find ud af, om Experience Management Community er det rigtige sted for dig.

Book 30 minutter med Stine

  • Vi taler om dine mål og udfordringer

  • Du får en hurtig rundvisning i platformen

  • Du får sparring på om et af vores medlemskaber matcher dine behov så du kan beslutte om du vil på ventelisten

Det tager 30 minutter
– og kan spare dig 30 fejlinvesteringer.

Er du klar til at få sparring, viden og fællesskab, der rykker noget?