Experience Management Summit

Ny viden, konkret metode og inspiration fra ledere, der selv arbejder med kundeoplevelsen. Intet salg. Kun læring.

Dansk Arkitektur Center
D. 29. Januar 2026
Kun 100 pladser

Konferencen, der måske er et kursus?

-For dig, der vil skabe friktionsfri, effektive og inkluderende kundeoplevelser, som driver vækst

Et interaktivt læringsrum, hvor du får:

  • Praktiske indsigter fra fagfolk, ikke salgs-pitches

  • Interaktiv sofa-dialog mellem salen og eksperterne

  • Refleksionsøvelser og netværk ved bordene

  • Et program designet til at omsætte viden direkte til handling

Lavet af Customer Experience Managere til ledere med ansvar for kundeoplevelsen

“Jeg griflede ideer det meste af natten”

Jeg sad oppe det meste af natten og griflede idéer fra de forskellige oplæg. At jeg en uge senere så modtog alle oplæg som optagelser, var vildt fedt. Så kunne jeg genbesøge og fik ting med jeg havde misset.

Sanne Louise Forsberg Holm
Chief People Officer, LEGO House

Bliv præcis og effektiv i dit arbejde med kundeoplevelsen

  • Interaktivt format med mulighed for dybdegående læring og netværk

    Man lærer bedst i dialog. Derfor har vi afsat god tid til at du som deltager kan indgå i dialog med eksperterne på scenen. Efter hver faglig blok er der “sofa dialog” hvor tema-eksperterne svarer på spørgsmål og uddyber pointer i fællesskab. Derfor er der en sofa på scenen. Vi kalder det sofa-dialoger.

  • Konferencen, der har fokus på din effekt af dagens læring

    Vores mål er at skabe Customer Experience Konferencen med den største effekt for dit arbejde fremadrettet. For at sikre omsætning af læring faciliterer vi refleksionsøvelser og netværk med dine fagkolleger omkring bordet. Programmet, du får udleveret, er også en notesblok, der er designet til, at du efter hvert oplæg får det, der er vigtigst for dig, med hjem.

  • Designet af ledere, der selv har ansvar for at sikre forretningsresultater på baggrund af kundeoplevelsen

    Konferencen, der er designet til ledere med ansvar for kundeoplevelsen, af medlemmerne af Experience Management Community: ledere, der selv har ansvar for at drive arbejdet med kundeoplevelsen. Vi har valgt oplægsholdere og temaer ud fra, hvad vi ved virker, og som vi ved kan omsættes i en drift.

“Der blev delt ærligt fra scenen - jeg tog så meget med mig hjem

At der blev delt så ærligt fra scenen i forhold til både successer og udfordringer har jeg ikke oplevet før. Jeg tog så meget med mig hjem. Det kan være lidt svært at relatere til nogle af de glossy oplæg man tit ser andre steder, hvor det ofte er et konsulentbureau der prøver på at sælge dig noget software eller et projekt

Simon Bach Peters
Customer Journey Expert, Nordea

Programmet

🧠 3 faglige blokke

🎤 11 eksperter med erfaring fra virkeligheden

🛋️ Sofa-dialoger med spørgsmål fra salen

✍️ Tid til refleksion og egne noter efter hvert oplæg

🤝 Netværk med CX-ledere og beslutningstagere på tværs af brancher

“Jeg lærte både fra scenen og i dialogen omkring bordet

Programmet var sat sammen så jeg virkelig lærte noget, både fra scenen, men også i dialogen omkring bordet. Det gjorde dagen super værdifuld at det faglige var i fokus og ikke forstyrrende salgs-pitches leverandører af systemer og diverse ydelser.

Nina Hestehave Degn
Head of Customer Experience, Det Kongelige Teater

“Det faglige niveau fra scenen var helt i top

Jeg har deltaget på flere store CX konferencer både i Danmark og Internationalt. De når ikke dagen i dag til sokkeholderne. Det faglige niveau fra scenen var helt i top, læring i fokus og fraværet af købspres befriende

Kristian Kindtler
Senior Program Manager, Norlys

“Jeg har aldrig lært så meget fra en konference

Formatet med tre eksperter, der belyser samme emne og mulighed for dybere dialog bagefter fungerede virkelig godt. Jeg har aldrig lært så meget på en konference.

Ditte Bank Thorsager
Passagerchef, Billund Lufthavn

“Jeg kunne mærke at programmet var lavet af folk med forstand på faget

Jeg tog mere med mig hjem af læring her end jeg nogensinde har gjort fra Customer Experience konferencer jeg har deltaget i. Jeg kunne mærke at programmet var lavet af folk med forstand på faget

Stine Hjelme
Customer Experience Manager, Alka Forsikring

🎟️ Billetter

Der er kun 100 pladser. Vælg den billettype, der passer dig bedst:

Crazy Bird
-For dig, der er så skør at du tør købe før talere og program er på plads

💰 Pris: 2.500 kr. (inkl. moms)

Begrænset antal: Kun 30 billetter i denne kategori
💥 Køb NU ved at udfylde formularen

Crazy Bird

Køb din crazy bird billet til 2.500 kr. NU. Kun 30 af 100 billetter sælges som Crazy Bird billetter.

    Du bliver ikke tvunget til noget.
    Et klik så er du afmeldt.

    Medlemsbillet
    - For alle betalende medlemmer af Experience Management Community

    💰 Pris: 3.000 kr. (inkl. moms)

    Standardbillet
    - For dig, der er CX Explorer medlem

    💰 Pris: 3.500 kr. (inkl. moms)