Tak for din tilmelding!
Der er en bekræftelse på vej til din indbakke -
i den finder du alt du skal vide om konferencen.
Jeg glæder mig til at se dig 🙏
Dansk Arkitektur Center
D. 29. Januar 2026
Kun 100 pladser

Konferencen, der måske er et kursus?
-For dig, der vil skabe friktionsfri, effektive og inkluderende kundeoplevelser, som driver vækst
Et interaktivt læringsrum, hvor du får:
Praktiske indsigter fra fagfolk, ikke salgs-pitches
Interaktiv sofa-dialog mellem salen og eksperterne
Refleksionsøvelser og netværk ved bordene
Et program designet til at omsætte viden direkte til handling
Lavet af Premium medlemmerne i Experience Management Commuity - Erfarne Customer Experience Managere for ledere med ansvar for kundeoplevelsen
“Jeg griflede ideer det meste af natten”
Jeg sad oppe det meste af natten og griflede idéer fra de forskellige oplæg. At jeg en uge senere så modtog alle oplæg som optagelser, var vildt fedt. Så kunne jeg genbesøge og fik ting med jeg havde misset.
Sanne Louise Forsberg Holm
Chief People Officer, LEGO House
Bliv præcis og effektiv i dit arbejde med kundeoplevelsen
-
Interaktivt format med mulighed for dybdegående læring og netværk
Man lærer bedst i dialog. Derfor har vi afsat god tid til at du som deltager kan indgå i dialog med eksperterne på scenen. Efter hver faglig blok er der “sofa dialog” hvor tema-eksperterne svarer på spørgsmål og uddyber pointer i fællesskab. Derfor er der en sofa på scenen. Vi kalder det sofa-dialoger.
-
Konferencen, der har fokus på din effekt af dagens læring
Vores mål er at skabe Customer Experience Konferencen med den største effekt for dit arbejde fremadrettet. For at sikre omsætning af læring faciliterer vi refleksionsøvelser og netværk med dine fagkolleger omkring bordet. Programmet, du får udleveret, er også en notesblok, der er designet til, at du efter hvert oplæg får det, der er vigtigst for dig, med hjem.
-
Designet af ledere, der selv har ansvar for at sikre forretningsresultater på baggrund af kundeoplevelsen
Konferencen, der er designet til ledere med ansvar for kundeoplevelsen, af medlemmerne af Experience Management Community: ledere, der selv har ansvar for at drive arbejdet med kundeoplevelsen. Vi har valgt oplægsholdere og temaer ud fra, hvad vi ved virker, og som vi ved kan omsættes i en drift.

Hvad sagde deltagerne sidst?

Programmet er under planlægning
🧠 3 faglige blokke
🎤 11 eksperter med erfaring fra virkeligheden
🛋️ Sofa-dialoger med spørgsmål fra salen
✍️ Tid til refleksion og egne noter efter hvert oplæg
🤝 Netværk med CX-ledere og beslutningstagere på tværs af brancher
🎟️ Billetter
Der er kun 100 pladser. Vælg den billettype, der passer dig bedst:
Crazy Bird
-For dig, der er så skør at du tør købe før talere og program er på plads
💰 Pris: 2.500 kr. (inkl. moms)
Begrænset antal: Kun 30 billetter i denne kategori
💥 Køb NU ved at udfylde formularen
Medlemsbillet
- For alle betalende medlemmer af Experience Management Community
💰 Pris: 3.000 kr. (inkl. moms)
Standardbillet
- For dig, der er CX Explorer medlem
💰 Pris: 3.500 kr. (inkl. moms)
