





























Den ultimative værktøjskasse til kundeoplevelsen - årligt medlemskab
Gør kundeoplevelsen skarpere med medlemskab til vores værktøjer
Er du klar til at løfte kundeoplevelsen i din organisation med viden fra erfarne ledere, der har knækket koden til at skabe konkrete forretningsresultater gennem CX?
Experience Management Toolbox er et light-medlemskab af Experience Management Community, designet til dig, der vil have direkte adgang til de mest populære og eftertragtede læringsrum – uden behov for live events eller netværk.
Få adgang til 5 essentielle læringsrum med mere end 37+ timers indhold
Du lærer fra de bedste inden for kundeoplevelse (CX) og forandringsledelse.
Hvert læringsrum er skabt til at give dig værktøjer og indsigt, som du kan implementere med det samme for at skabe målbare forretningsresultater – uden at skulle hyre dyre konsulenter.
Hvert læringsrum fungerer som et onlinekursus med webinarer, masterclasses, artikler og links til relevante podcasts. Indholdet vokser hele tiden.
De 5 læringsrum indeholder:
Kunderejsen – Kortlægning og design:
Lær at kortlægge og designe kunderejsen for at skabe bedre oplevelser og resultater på tværs af din organisation.Service Design og Facilitering:
Få de nødvendige værktøjer til at facilitere workshops og skabe fællesskab omkring problemløsning og innovative løsninger.Kom godt i gang med kundeoplevelsen:
Få en solid introduktion til CX og opbyg en strategi, der skaber værdi både for dine kunder og din organisation.Metoder til Kundeindsigt:
Lær at indsamle, analysere og anvende kundeindsigter, der kan hjælpe dig med at forstå dine kunders behov og forventninger bedre.Forandringsledelse og Succes med kundeoplevelsen:
Få redskaberne til at sikre succesfuld implementering af CX-tiltag i din organisation uden at belaste driften.
Experience Management Summit 2023 & 2024 Collection
Få adgang til yderligere 10 timers ekspertindhold fra vores Experience Management Summit konference i 2023 og 2024.
Du møder ledere fra virksomheder som Grundfos, Nordea, Det Kongelige Teater, Arla, LEGO House, IKEA, DSB og mange andre, der ærligt deler erfaringer i form af de fejl og senere successer, der skabe succes med kundeoplevelsen.
En helt unik mulighed for at lære fra de bedste i branchen
Få de bedste eksperter i ryggen og brændstof til at drive forretningsresultater med kundeoplevelsen
Fleksibel læring, når det passer dig, ved desk top eller med vores app på din telefon.
Gør kundeoplevelsen skarpere med medlemskab til vores værktøjer
Er du klar til at løfte kundeoplevelsen i din organisation med viden fra erfarne ledere, der har knækket koden til at skabe konkrete forretningsresultater gennem CX?
Experience Management Toolbox er et light-medlemskab af Experience Management Community, designet til dig, der vil have direkte adgang til de mest populære og eftertragtede læringsrum – uden behov for live events eller netværk.
Få adgang til 5 essentielle læringsrum med mere end 37+ timers indhold
Du lærer fra de bedste inden for kundeoplevelse (CX) og forandringsledelse.
Hvert læringsrum er skabt til at give dig værktøjer og indsigt, som du kan implementere med det samme for at skabe målbare forretningsresultater – uden at skulle hyre dyre konsulenter.
Hvert læringsrum fungerer som et onlinekursus med webinarer, masterclasses, artikler og links til relevante podcasts. Indholdet vokser hele tiden.
De 5 læringsrum indeholder:
Kunderejsen – Kortlægning og design:
Lær at kortlægge og designe kunderejsen for at skabe bedre oplevelser og resultater på tværs af din organisation.Service Design og Facilitering:
Få de nødvendige værktøjer til at facilitere workshops og skabe fællesskab omkring problemløsning og innovative løsninger.Kom godt i gang med kundeoplevelsen:
Få en solid introduktion til CX og opbyg en strategi, der skaber værdi både for dine kunder og din organisation.Metoder til Kundeindsigt:
Lær at indsamle, analysere og anvende kundeindsigter, der kan hjælpe dig med at forstå dine kunders behov og forventninger bedre.Forandringsledelse og Succes med kundeoplevelsen:
Få redskaberne til at sikre succesfuld implementering af CX-tiltag i din organisation uden at belaste driften.
Experience Management Summit 2023 & 2024 Collection
Få adgang til yderligere 10 timers ekspertindhold fra vores Experience Management Summit konference i 2023 og 2024.
Du møder ledere fra virksomheder som Grundfos, Nordea, Det Kongelige Teater, Arla, LEGO House, IKEA, DSB og mange andre, der ærligt deler erfaringer i form af de fejl og senere successer, der skabe succes med kundeoplevelsen.
En helt unik mulighed for at lære fra de bedste i branchen
Få de bedste eksperter i ryggen og brændstof til at drive forretningsresultater med kundeoplevelsen
Fleksibel læring, når det passer dig, ved desk top eller med vores app på din telefon.